Ingen tid.

Nej jag har inte glömt bort bloggen redan, har bara haft en hel del att göra.
Idag var igentligen den första dagen denna vecka som jag inte har haft något speciellt att göra direkt.
Borde ha städat men har suttit och sytt dockor ist, mycket bättre ^^
Har även varit inne i Vadstena en sväng på nostalgin och så tog vi oss en glass ^^
Regnade dock hela tiden men men tur som var så regnade det inte så mycket att man blev direkt blöt ^^ man klarade sig utan paraply. 
 
Ikväll så kom mina undrebara vänner förbi en sväng på deras väg hem ifrån Liseberg, fick presenter ^^ två jätte fina ugglor och så fick jag godis ^^ Dom är allt för snälla <3
 
Imorgon blir det att åka och handla sen blirä städning och försöka hinna jaga blåklint tänkte jag, och försöka sy klart mormor docka iaf. Som ni ser, har massor att göra.
Har idag iaf bestämt mig att göra iaf en tatuering till nu innan juli, en på foten. Så att jag kan gå utan strumpa ifall de skulle behövas. Kan ju inte gå utan strumpor på hösten/vintern, då jag ha så dålig blodcirkulation. Dom blir ju blå efter 5 minuter ändå så ^^
 
Jaja kl är massor och jag hade väl tänkt att läsa nån sida med innan jag ska sova så
 
Nattinatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0