Söndag.

Dag 2.
Haha kom ihåg bloggen idag oxå ^^ 
Denna dag började ju bra.. Började snacka med en kille sent igår kväll, skulle reda ha fattat då.
Men brydde mig inte om det igår, men idag när han fortsatte så..
Vill man inte prata om man är naken eller om man är morgonkåt så är man tydligen ingen kul person att prata med.
Då var allt ju bara "skämt" och så är man tydligen en "känslig dam".
Är så jävla trött på sånt där! Finns det ingen nomal människa som vill lära känna mig först! Någon som vill veta vem jag är och bara snacka om vanliga saker! Någon som inte är ute efter att leka utan någon som vill vara seriös! 
Detta hjälper ju lixom inte att få bort tankarna om att man bara är ett sexobjekt och ingenting mer värd..
Men men...
Har sovit skitdåligt inatt, varit vart och ryggen och höfterna har hållt mig vaken oxå. Fattar inte varför ajg måste ha så jävla ont hele tiden. Jävla sjukdomar, hatar er!
 
Om ni hittar stavfel och så så är det för att mitt tagentbord är segt och trögt xd
Inte för att någon någonsin kommer att läsa detta ändå men OM det skulle vara någon lite själ som läser så vet ni nu varför ^^
 
Har suttit nu ikväll och kollat upp lite tatuerings motiv. Vill att det ska bli höst NU! Skulle så gärna vilja göra en liten sista nu innan sommaren men kan inte bestämma mig så de dra ut på tiden >< haha vi frå väl se om det blir någon innan juli ^^
 
Aja nu ska jag se om jag hittar någon film att titta på ^^
 
Pöss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0